tisdag 6 mars 2012

Manila & RuPaul's Drag Race!




Daniel är lite (mycket) besatt av ett tv-program som heter RuPaul's Drag Race. På en bar i Chelsea visas veckans avsnitt varje måndag. Daniels absoluta favorit, Manila Luzon (i mitten på bilden) från säsong 3 är värdinna och två deltagare från den nuvarande säsongen, Jiggly Caliente och Sharon Needles (till  vänster i bild), brukar också hänga där på måndagarna. När vi är här har Daniel också fått Ida och Elias smått besatta av RuPaul's Drag Race och igår begav vi oss till baren för att titta på veckans avsnitt. Daniel blev fotad tillsammans med Manila och blev helt star struck och det var helt fantastiskt roligt. Vi måste dit igen nästa måndag också!

6 kommentarer:

  1. Caroline (syster bengtsson)7 mars 2012 kl. 03:27

    OMG! Hade nästan behövt Daniel med på bilden för att veta att det verkligen är på riktigt. Nästa måndag? ;)

    SvaraRadera
  2. Skrattar på mig och vill också ha bildbevis.

    SvaraRadera
  3. Suddigt bildbevis kommer på Facebook ikväll!

    SvaraRadera
  4. Åh vad glad jag blir av att höra denna historien! Jag visste inte ens att Daniel kollade på det programmet.

    SvaraRadera
  5. Hej alla. Idag har jag läst flera av era trevliga inlägg och lärt mig mycket. Hur man tvättar i en automat, hur det ser ut på Ground Zero,jag var där 1979, mm. Men en sak undrar jag, varför Daniel sätter etiketter? Där är något som jag behöver/vill lära mig.Ni kommer att behöva semester när ni kommer hem. En rapport från våren i Skåne, igår var det +3 grader i vattnet vid Sibbarps kallbadhus. Ha det bra Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Jag sätter etiketter för att jag gillar att kategorisera saker.

    SvaraRadera